Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.09.2007 22:16 - Just me
Автор: buu Категория: Лични дневници   
Прочетен: 607 Коментари: 1 Гласове:
0

Последна промяна: 11.09.2007 22:45


Някои хора друсат на:кока, херца, алфа, бонбони, холандци(), лепило и др.Аз друсам на тръпка, тя ми дава сили и фантазия!
Не съм слаба. Пълна съм. Пълна съм с живот :)
I"m Harder, Faster, Better, Stronger than you babe :)
С призраци аз говоря . . .
рисувам дракони в мислите, само там . . .
В мен...

**********
Колко са далече звездите?
Един поглед.
Понякога един връх може да бъде покорен и без да бъде достигнат.
А трябва ли да бъде?
Отминаха еони човекът, или по-скоро съществото, което силно наподобяваше човек, бавно изпълзя от тинята, разви крайници и пръсти, на ръцете му се появиха палци. Изправи се и насочи поглед към звездите. Виждаше ги за първи път, но вече знаеше, че един ден те ще му принадлежат..
Живеем полуживот като полуидиоти
Имаме
доста добър поглед относно марковите дрешки и колите по улицата .хмммм ок,
но защо извръщате поглед от бедната бабка с протегната ръка и болен поглед ?
*************

Ще сънуваш в черно-бяло...цветна аз за теб не съм....но само за теб...
В себе си отмервам думи със часовник малко луд...
We all live in a yellow submarine...yellow submarine...хаха =) summer 2006...уникалните спомени! =)
Сладък е всеки момент...по-сладък от шоколад...Ах колко обичам живота си!!

*************
Познавам някой...не вижда той света...с очите вижда много други неща...не вижда сиво...не вижда и ръжда...вижда лилави неща.... =))) (май визират мен)....

Хммм...всъщност...не мисля, че мога да кажа кой знае колко за себе си...съвсем обикновено човече...цветно...много цветно...дори бих казала на моменти прекалено пъстро... =) Гоня дъгата...? Не...винаги се появявам с нея...защото всъщност я нося със себе си... =) Понякога се чудя....как въпреки всичко мога да продължавам да се усмихвам...и да раздавам усмивки на хората около себе си...жалко, че не винаги ми отвръщат със същото...но какво пък...Аз се чувствам добре..гледайки цветните павета, жълтите бордюри....сините витрини, оранжевите лица...зелените облаци...розовият шоколад... =) Хахах =) Мммм...да... =) Всъщност.... просто исках да кажа, че понякога е хубаво да се радваш на малките нещица...и да се научиш да се усмихваш..въпреки всичко...да намираш красивото, дори и в нещо, което те отвращава... (хах..дървен философ) =) KEEP SMILIIIIINGG!!! =) Да...всъщност...аз съм просто Бу... =)


Тагове:   me,


Гласувай:
0



Следващ постинг

1. sunlit - Браво!
11.09.2007 22:25
хехе благодаря ти, че ме накара да се усмихна, благодарение на твоят изпълнен с енергия и цветове блог :) харесва ми да виждам позитивни хора, те ме зареждат с тяхната приятна енергия :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: buu
Категория: Лични дневници
Прочетен: 13817
Постинги: 5
Коментари: 1
Гласове: 8
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930